Vaccination af hund og hvalp

Hos Den Lille Dyreklinik tilbyder vi vaccination af hund til en fordelagtig pris, og vores klinik er let tilgængelig, uanset om I kommer fra Varde, Ølgod, Grindsted eller omegn, så I nemt kan komme hjem igen.

En hund bør altid få de såkaldte kernevacciner, som omfatter følgende:

• Hundesyge
  • Smitsom leverbetændelse
  • Parvovirus.

Derudover kan man også vaccinere mod kennelhoste og leptospirose.

Vaccination af hvalp

Hvalpe bør vaccineres mindst tre gange med en basisvaccine, og dette bør ske ved følgende tidsrum:

1. Når hvalpen er omkring 8 uger gammel
  2. Når hvalpen er omkring 12 uger gammel
  3. Et år efter vaccination nr. 2, dvs. når hunden er ca. 1 år og 3 måneder gammel.

Efterfølgende bør hunden vaccineres hvert tredje år mod hundesyge, parvovirus og leverbetændelse samt hvert år mod kennelhoste og leptospirose.​

Husk den årlige sundhedsundersøgelse

Din hund bør desuden komme til en årlig sundhedsundersøgelse, hvor dyrlægen vil foretage et sundhedstjek af hunden for at opdage eventuelle problemer i tide. I den forbindelse vil vi også vurdere, hvilke vacciner din hund har behov for.

Kontakt os og bestil tid til vaccination af hund

Er det blevet tid til, at hunden skal vaccineres, kan du med fordel ringe og bestille tid på telefon 35 14 60 26. Har du nogle spørgsmål ang. hundevaccine, kan du også skrive til vores e-mail info@denlilledyreklinik.dk

Firma

Den Lille Dyreklinik I/S

CVR: 37529206​

E-mail: info@denlilledyreklinik.dk

🌴🌞SOMMERFERIE🌞🌴🦎

VI HOLDER HELT LUKKET 29+30.

I uge 28 bemander Laura klinikken alene og i uge 31 er det Maj-Britt, der er ene om tjansen.

Der kan derfor forekomme varierende åbne/lukketider, og vi takker på forhånd for tålmodigheden🐝🦋​

Uge 28: kun Laura på job
Uge 29: Lukket